Wij begrijpen als geen ander dat het verlenen van goede zorg jouw passie is én dat het werken met een ECD soms best lastig kan zijn. Heb je een vraag? De helpdesk van CareRatio zorgt voor het juiste antwoord.
Meer weten over de mogelijkheden van
deze module of het complete ECD?
Nadat wij het ECD op maat voor jouw zorginstelling hebben ingericht verzorgen de consultants van CareRatio de training voor al jouw medewerkers.
Heb je na de training een vraag? Kijk dan eens tussen onze veel gestelde vragen. Aan de hand van korte (video)instructies word je geholpen bij je vraag.
Staat jouw vraag niet bij de veel gestelde vragen? Geen paniek: via het ECD kun je eenvoudig een helpdeskmelding aanmaken. De medewerkers van CareRatio voorzien jou vaak dezelfde dag nog van een passend antwoord.
Omdat je de helpdeskmeldingen binnen het ECD indient is dit volledig veilig. Je hoeft geen cliëntgegevens te mailen, alles blijft binnen de veilige ‘muren’ van het ECD.
Alle medewerkers binnen jouw organisatie mogen hun vragen over het ECD rechtstreeks aan ons stellen.
Bij veel ECD’s is het zo dat elke vraag die je stelt in rekening wordt gebracht. Bij CareRatio doen we dat anders: het stellen van vragen, voor alle medewerkers, is inbegrepen in de prijs. Wij houden net als jij niet van verrassingen achteraf.